-
Meestgestelde vragen
FAQ
Op welke manieren kan ik bij stroomenzo-online betalen?
Dit kan via iDEAL en vooruitbetaling per overschrijving en onder rembours. Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank (ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS bank, Friesland bank etc.). U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Als je betaald met iDEAL, kan je bestelling sneller worden verwerkt en verzonden. Via vooruitbetaling per overschrijving. U kunt het gefactureerde bedrag overmaken op ING Bank rekeningnummer NL25INGB7008111 ten name STROOM&ZO onder vermelding van uw ordernummer. Wij gaan over tot verwerking van de bestelling wanneer de betaling ontvangen is. Het kan 1-3 dagen duren voordat de betaling bij ons binnen is. De betaling dient binnen 7 dagen na besteldatum te worden voldaan. Na deze 7 dagen vervalt de bestelling. Via rembours. Als je onder rembours besteld dan betaal je aan de postbode. Mocht je niet thuis zijn als de postbode het pakketje komt aanbieden dan doet hij een kaartje in de brievenbus waarmee je je bestelling op het postkantoor kunt betalen en afhalen. Dit is alleen mogelijk voor afleveradressen in Nederland. Bij betaling onder rembours worden er rembourskosten in rekening gebracht omdat de postbode het aan huis moet komen afrekenen. Leveringstijden Als je bij ons besteld, heb je over het algemeen je bestelling binnen 1-4 werkdagen in huis, afhankelijk van de besteltijd, - en dag. Op werkdagen voor 12.00 uur bestelt en betaald met iDEAL, betekend dat de bestelling nog eventueel op dezelfde dag kan worden verzonden. De kans is in dit geval groot dat je pakket zelfs al binnen 24 uur wordt bezorgd. In het weekend of op feestdagen besteld betekend dat je bestelling de eerst volgende werkdag in behandeling wordt genomen. Verzendkosten De verzendkosten bedragen € 6,75 bij elke bestelling. Dit geldt echter niet voor artikelen langer of gelijk aan een lengt van 2 m.Hier zijn de verzendkosten €13,50. De verzendkosten voor rembours verzendingen bedragen € 19,95 bij elke bestelling. Voor het verzenden onder rembours dient er vooraf 50% van de verzendkosten te worden overgemaakt. Voor de betaal gegevens kunt u contact met ons opnemen via emailadres: stroomenzo@ziggo.nl of bellen naar 074-8221878. Btw De prijzen zijn inclusief 21% BTW. Retourmogelijkheden Mochten de door ons geleverde producten niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunt u deze producten binnen 14 dagen retour zenden. Wij verzoeken u om deze producten, te samen met alle toebehoren en waar mogelijk, in originele verpakking naar het onderstaande adres te verzenden onder vermelding van uw ordernummer. Stroom & Zo Industriestraat 130 7553 CT Hengelo De retour gezonden producten worden niet teruggenomen indien u zelf hebt getracht een gebrek te herstellen. Als wij de herkomst van de retour gezonden producten niet kunnen herleiden zullen wij deze als niet-verzonden beschouwen. Herroepingsrecht 1. Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. 2. Tijdens deze termijn zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zal u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Stroom & Zo te retourneren, conform de door Stroom & Zo verstrekte instructies. Kosten in geval van herroeping Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Indien u een bedrag betaald heeft zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen. Klachten Heeft u een klacht? Dan kunt u deze bij ons aangeven via onze mailadres: stroomenzo@ziggo.nl. U kunt ook kiezen om uw klacht naar onze postadres te sturen: Stroom&Zo Industriestraat 130 7553 CT Hengelo Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk verwerken. |